Obrázek není dostupný.
Lynx Soleil
Video/Audio Player 2
Zobrazit profil
Profil
Jméno | Calista Amira Harmonia Nala Nisim |
Zobrazované jméno | Lynx Soleil |
Věk | 132 |
Rasa | Čaroděj/ka |
Status | Návrhář/ka genderově neutrálního a magicky upraveného oblečení |
Výška | 175.180 |
Váha | 62.71 |
Datum narození | 8. 10. 1891 |
Čarodějné znamení | Duhovka kopírující svým tvarem fázi měsíce a hadí tesáky s jedem |
Citát | Genderfluid is when you're both a bitch and a bastard.. |
Charakteristika | Lynx je charismatická a tajemná postava, jejíž život je ovlivněn kletbou, která jí propůjčuje genderfluidní identitu. Kvůli této kletbě se Lynx pohybuje mezi mužskou a ženskou fyzickou formou. Pro její okolí tato změna vypadá, jakoby se Lynx vědomí oddělilo od jeho/jejího těla a Lynx byl/a tzv. zoned out. Po této fázi se po jeho/jejím těle od páteře přelije vlna proměny, jako lehké zavlnění kůže. Během své ženské fáze je její/jeho výška o něco menší, než v jeho/její mužské podobě. Rovněž díky jiné stavbě těla je jako muž o něco těžší. Obličej nabere v mužské podobě ostřejší rysy, ale podstata jeho/jejího vzhledu zůstává stejná v obou podobách. Lynx má od přírody štíhlou postavu a její/jeho potřeba sportovat se vytrácí s myšlenkou si vše zjednodušit kouzly. Nicméně to neznamená, že by se ke sportu nikdy nepřiblížil/a. Když už žijete pár desítek let, tak vám snadno dojdou aktivity k zabavení a proto si i Lynx pár aktivit vyzkoušel/a. Velmi se mu/jí zalíbilo potápění. Pod vodou má stejný pocit svobody jako ve stíhačce. Pro někoho může Lynx působit příliš drobně, možná až moc mladě, přeci jen jej/ji matka měla v šestnácti letech. Proto taky může pro toho někoho být dost velkým překvapením, jakou ránu je Lynx schopen/schopna. Však již taky zlikvidoval/a docela dost boxovacích pytlů u sebe doma. Když si potřebuje vyčistit hlavu od zbytečných myšlenek a soustředit se na složité kouzlo, tak se nebrání ani meditaci nebo józe. Lynx má výrazné černé vlasy, které jí/mu spadají těsně nad ramena. Lynx rád/a experimentuje s lektvary a iluzemi, a často je zaměřuje na své vlasy, které tak mění dočasně na krátké nebo i delší úseky barvu či délku, což jí/mu dodává tajemný a atraktivní vzhled. V uších často nosí náušnice, mnohdy i více najednou, různých druhů a nebojí se toho ani ve své mužské ani ženské podobě. Náušnice dodávají jejímu/jeho vzhledu další vrstvu individuality a stylu, zdůrazňující její nespoutanou povahu. Jeho/její šedozelené oči jsou velké, pronikavé, bystré a schopné číst mezi řádky a vnímat i to, co ostatní nevidí. Tento hypnotizující nefritový pohled, který bývá doplněn výrazným líčením, je často prvním, co si na ní/něm lidé všimnou, co ovšem běžní smrtelníci netuší je skutečnost, že její/jeho duhovka v průběhu měsíce mění tvar podle lunárního cyklu. Míněno, že bez iluze byste si jeho/jejích očí mohli plně užít pouze v době úplňku, zatímco během novu by na vás shlíželo čisté černo kolem panenky. I další známku jeho/jejího čarodějného původu kryje po většinu času iluze, neboť se jedná o delší zahnuté hadí špičáky. Přestože má toto znamení většinu času schované, jeho symboliku si nese na krku, kde se nachází tetování hada, což může symbolizovat jednak moudrost, ale hlavně transformaci nebo nebezpečí; kterého není málo, jelikož k již zmíněným hadím tesákům jsou připojeny prudce jedovaté žlázy; a tento prvek jeho/jejího vzhledu perfektně reflektuje povahu Lynx/e. Má velmi drzou povaha, která mu/jí umožňuje říkat, co si myslí, a často se dostává do konfliktů kvůli své přímočarosti. Lynxino/ovo sebevědomí hraničí s arogancí, což často mnoho lidí odradí od toho, aby se s Lynx/em snažili udržet nějaký druh vztahu. To Lynx/ovi vlastně plně vyhovuje. Záměrně se emocionálně neváže k nikomu, protože se bojí ztráty, což mu/jí brání prožívat nějaké hluboké emocionální vazby. Vazbám povrchovým a především těm fyzickým se ale nebrání. Lynx je pansexuální, což znamená, že je přitahován/a k lidem bez ohledu na jejich pohlaví. Tento aspekt jeho/její osobnosti jí/mu umožňuje navazovat širokou škálu vztahů. Vybudoval/a si jej ale až po delší době, neboť se zprvu zdráhal/a experimentovat. Ona kletba byla rovněž dobrým nakopnutím, neboť tehdy si Lynx řekl/a, že se nebude ohlížet na minulost a vybuduje si na základech svého prokletí nový život. Symbolickým přechodem a přijetím tohoto nového života byla změna jména. Lynx znamená v překladu rys. Ten je mocným symbolem v několika různých kulturách po celém světě. Je spojován se záhadou, tajemstvím a dobrou intuicí. Někde je taky vnímán jako symbol trpělivosti a nezávislosti. Rys se vyskytuje v mytologii amerických indiánů i v severských pověstech. Byl dobře znám mezi šamany i starořeckou kulturou. Vnímání rysa se pak krátce změnilo ve středověku, kde začal být považován za personifikaci ďábla, divokosti a lstivosti. Všechny tyto jeho symbolické vlastnosti Lynx/ovi imponovali a rozhodl/a se proto jeho latinský název převzít jako svoje jméno. Ten hlavní důvod proč se ale jeho/její rozhodnutí stalo definitivním se schovával v Egyptě. Za prvotní a původní egyptskou bohyni všech kočičích bohyní je považovaná bohyně Mafdet, která bývá vyobrazovaná právě s rysí hlavou nebo oblečená do rysího kožichu. Je známá jako bohyně rozsudku a spravedlnosti. Měla mít schopnost hojit jedovatá kousnutí od hadů, škorpionů a jiných jedovatých tvorů. Byla součástí panteonu starověkých egyptských božstev a zmíněna, že chrání boha Slunce Re před jedovatými hady během jeho každodenní plavby. Během Nové říše byla Mafdet vnímaná jako vládce nad soudní síní v Duatu, kde byli nepřátelé faraona, zosobnění Re, sťati Mafdetiným pařátem. Spojení Mafdet se slunečním bohem Re doplnilo Lynxovo/ino jméno o příjmení Soleil. Toto slovo pochází z francouzštiny, což je jeden z jazyků, jenž Lynx ovládá a přísluší k zemi, kterou si Lynx velmi oblíbil/a. V jejím/jeho srdci na prvním místě především zůstává Egypt, přestože jeho/její rodnou zemí je Kypr. Někomu se může zdát zvláštní že tomu není naopak, ale ti neznají Lyxovu/inu minulost a veškerá nepříjemná traumata s ní spojená. Skutečností ale zůstává, že řečtina, turečtina a angličtina jsou její/jeho tři rodné mateřské jazyky. Dále umí již zmíněnou francouzštinu a pochopitelně arabštinu, především egyptskou arabštinu. Zvláštností k tomuto jazyku je fakt, že Lynx zvládá přečíst i některé staré hieroglyfy, neboť k tomuto jej/ji přivedlo učení Sethose. Jeho/její první mentor rovněž trval na tom, aby se naučil/a některé démonské jazyky, neboť dle jeho slov: “Co není v hlavě, bude v knihách. A ty ty knihy musíš umět přečíst.”. Jednu dobu také pobýval/a i ve Švýcarsku, kde přivykl/a německému jazyku. A krátké čtyřleté prázdniny v království Dánském, ji/jej naučily jazyku dánskému. Díky podobnosti románských jazyků zvládá také základy španělštiny a italštiny, ale zde se spíše jedná o odvozování slov, než-li o plynulou mluvu. Rozhodně hodlá v budoucnu tyto mezery ve své komunikaci doplnit. Mezi dovednosti, které ale zdokonalovat nepotřebují patří například jeho/její umění s bičem. Často jej má po svém boku a je jeho/její prodlouženou rukou. Zvládá s ním nejen útočit, ale také se bránit, či jej používat k podávání věcí. Její/jeho bič má několik možností vylepšení a tak se z něj po pár úpravách může stát dost dobrá smrtící zbraň a to pro všechny rasy. Další smrtící zbraň, kterou se Lynx naučil/a ovládat je o něco větší než bič. Má dvě křídla, proudové motory a létá nadzvukovou rychlostí. Během studené války trávil/a Lynx čas v Americe, která patrioticky sháněla nové piloty a tak využil/a příležitosti a vetřel/a se k armádě, kde se naučil/a létat. Účastnila se dokonce i programu ve slavné škole pro zdokonalovací výcvik stíhačů námořnictva Spojených států. Když spadla železná opona, měl/a už Lynx koupený vlastní stíhací letoun páté generace, jemuž určil/a jméno Eye of Horus (podle svého volacího znaku v armádě), který ubytoval/a v hangáru na blízkém letišti, odkud jednou za čas vzlétl/a, aby si ten pocit nekonečné svobody připomněl/a. Až do konce svého falešného života byl/a veden/a jako záložní pilot v případě nouze. Bohužel byl/a nucen/a svou milovanou stíhačku nedávno vyřadit z provozu a pořídit si novější model. Stala se jím stíhačka F-35 Lightning II, která rovněž dostala egyptské pojmenování, Wings of Eset. Během svých životů Lynx velice rád/a cestuje. Za ta léta si na svých oblíbených místech vybudoval/a několik domovů. Ve svém milovaném Egyptě vlastní nádherný dům ve staroegyptském stylu. Jedná se v podstatě o repliku domu jeho/jejího bývalého mentora Sethose, který je v dnešní době již pouhou ruinou. Další místo, kam se velice rád/a vrací je Francie, zde v Paříží má romantický byt poblíž Eiffelovy věže. Ve stejné budově v přízemí se pak nachází francouzská pobočka její/jeho firmy. Jeho/její hlavní základnou je ale Brooklynský apartmán. Je to také jediný domov, který sdílí s jinou osobou. Je jí mladá krásná čarodějka Anneliese Van Fleiss, kterou poznal/a na své cestě skrz Švýcarsko. Vyniká pletí opálenou do kávových odstínů, vřelýma tmavě čokoládovýma očima a bystrým intelektem. Nelly, jak ji Lynx začal/a říkat, byla již od pohledu nadaná na magii. Hodně mu/ji připomínala její/jeho mladší já a proto se rozhodl/a ji vzít pod svá křídla. Bonusem bylo, že uměla šachy a stala se tak po mnoha letech první osobou po Sethosovi se kterou si Lynx mohl/a zahrát. Kromě šachů a magie ji Lynx začal/a rovněž zaučovat ve své oděvní firmě. Tuto firmu založil/a již roku 1954 při svém pobytu v Anglii. Nakonec firmu přestěhoval/a do Ameriky, přesněji na Manhattan, a Anglická pobočka zanikla, nicméně se nedá říct, že by to jeho/jejímu podniku uškodilo. Kvůli své kletbě měl/a Lynx často problém nalézt oblečení, které by jí/mu sedlo v obou jeho/jejích formách. Začal/a studovat kouzelné knihy a mezitím navrhoval/a oblečení a učil/a se šít. Později dostala její/jeho nová firma jméno Theset a mezi jeho/její klientelu patří jak běžní civilové, tak podsvěťané. Lynx dovede navrhovat oblečení přímo na míru a magicky jej upravit dle žádostí nositele. Co se jejích/jeho magických schopností týká, tak už v dětství se projevily dva druhy magie. Od mládí měl/a talent donutit ostatní dělat věci dle jeho/jejího přání, byť si to neuvědomoval/a. Sethos si tento její/jeho talent zavčasu uvědomil a pomohl mu/jí jej rozvíjet tak, že nyní mistryně ovládá telepatii a manipulaci myslí, ať už jako prostředek komunikace, ochrany tajemství podsvěta, nebo jako prostředek k tomu dosáhnout všeho, co chce. Rovněž si mysl dokáže sám/sama uchránit. Druhá magie, která se o slovo přihlásila dost brzy, je ohnivá manipulace. Oheň využívá k ulehčení života docela často; co se jiných přírodních elementů týká, ovládá z hlavy běžné základy, na složitější kouzla potřebuje trénink; nicméně není jeho/jejím nejoblíbenějším druhem magie. Neboť se většina jeho/jejího života odvíjela v době rozmachu elektřiny a nových technologií, tak pochopil/a, jak velkou sílu tohle odvětví skrývá a věnoval/a dost velkou část svého života tomu, aby se naučil/a tuto přírodní sílu zkrotit stejně, jako to udělalo lidstvo. Neumí sice přivolat bouři, nicméně, když už se nad ní/m nachází, tak si dejte pozor, abyste Lynx/e nenaštvali, neboť by z vás mohl/a udělat živý hromosvod. S příchodem moderní doby si Lynx uvědomil/a jak mocnou zbraní je elektřina ve světě, který ji využívá jako svůj hlavní zdroj energie, a to bylo dosti silnou motivací, aby své schopnosti vyšperkoval/a. V dnešní době si dokáže elektřinu vytvořit, či ji sebrat ze zdroje. Umí s ní útočit, bránit se i si třeba pouze svítit. Mezi schopnosti, které využívá na běžné bázi je pak například telekineze. Lynx je od přírody člověk, který si velice rád věci ulehčí co nejvíc to jde. Telekineze je pro Lynx/e spíše jako další pomocná ruka, než aby byla jeho/její hlavní útočnou silou. Stejně líně využívá pak tato/tento mladý/á čaroděj/ka i portály. Trvalé portály zatím vytvořit neumí, nicméně ty dočasné u ní/něj využití najdou na téměř denní bázi. Ne, že by Lynx neměl/a rád/a civilský způsob dopravy; luxusní plavby a svou stíhačku si velmi oblíbil/a; ale občas byly na ni/něj tyto prostředky příliš pomalé a nepraktické. Přirozenou součástí jeho/jejího života je rovněž iluzivní magie. Pouhou iluzí brání své oči, aby nebyly spatřeny vnějším světem. Tento typ iluze pro ni/něj nebyl nikterak obtížný se naučit. Co už vyžadovalo více tréninku byla iluze psychosomatická. Během dospívání ji/mu tesáky nijak nepřekážely. Naučil/a se s nimi mluvit, jíst a celkově existovat. Když však vstoupil/a do svého dospělého života, začaly jeho/její jedovaté tesáky být dosti ohrožením pro její/jeho okolí. Za pomoci Sethose, kterého to ohrožovalo prvotně, se Lynx naučil/a používat iluzi pro částečné znehmotnění svých špičáků a jejich lehké otupení, aby nedošlo k neúmyslnému usmrcení jiné osoby. Tím však byl problém s jedem odsunutý pouze do pozadí, ale ne vyřešený. Lynx/e děsilo, že by jeho/její jed mohl otrávit někoho, na kom by mu/ji záleželo a on/a by ani neměl/a protijed. Sám/sama byl/a totiž vůči vlastnímu jedu imunní. V léčebné magii Lynx nikdy nijak neexceloval/a a proto část své magie zaměřil/a na výrobu lektvarů. Zprvu se jednalo o pouhý protijed, ale časem se jí/mu to zalíbilo. Začal/a hledat a kupovat knihy plné receptů a studovat je. Zaměřil/a na to svou energii a zlepšil/a se natolik, aby mohl/a své služby nabízet podsvěťanské veřejnosti. Vytváří nejen protijedy, ale také neutralizátory, pomocné lektvary, léčebné lektvary, i samotné jedy. Neustále se snaží sehnat nové knihy a své schopnosti ještě vylepšit. Kvůli své drzosti si po světě udělal/a několik nepřátel a když se rozhodl/a usadit v bytě v New Yorku, věděl/a, že jej musí nějak zabezpečit. Několik let mu/ji to trvalo, než prostudoval/a potřebné knihy a naučil/a se zaklínadla, ale nakonec se jí/mu podařilo si vytvořit dosti silnou bariéru kolem svého bytu. Bariéra brání tvoření portálů a vstupu dovnitř bez povolení. Rovněž brání před destrukcí bytu zvenčí. Bariéru musí Lynx každých dvacet let obnovovat, neboť přibližně po této době začíná ztrácet své účinky. Vždy tak činí pomocí knih a silných zaklínadel. Když svou magii využívá a spotřebovává na kouzlo víc energie, protože je složité, tak se to projevuje zhmotněním magické síly. Ta se zbarví do emeraldově zelené barvy a probleskuje jako elektřina. Lynx je schopna/schopen svou magickou energii zhmotnit i na vlastní popud, když hodlá někoho zastrašit nebo naopak ohromit. Co mnohé rovněž ohromí nebo zastraší je Lynxův/Lynxin výběr domácích mazlíčků. Ve svém Brooklynském bytě chová dva hady. Modrou Ateris ježatou (Atheris squamigera), neboli zmiji stromovou, kterou pojmenoval/a Sapphire Cleopatra. Její jed využívá k tvorbě některých lektvarů. Druhým hadem, který s ní/m obývá apartmán je Duhovec jednobarvý (Xenopeltis unicolor). Tento drobeček je na rozdíl od Cleo škrtičem a je jejím/jeho novějším přírůstkem. Opal Prism, jak jej Lynx pojmenoval/a, měří teprve necelou polovinu své dospělé délky a je velmi plachý. Pro Lynx/e jsou tito miláčci jako děti. Nicméně, aby byl jejich počet kompletní, musíme započítat také jejich prostředního sourozence. Svou nebezpečností ani zdaleka nedosahuje své dva sourozence, ale co ztrácí v hrozbě, to snadno dožene svou roztomilostí. Discord Lily je velmi čilá a temperamentní, téměř hyperaktivní, fretka s tmavýma očkama a bílým kožíškem. Jsou ji necelé dva roky a přestože by měla pomalu dospívat, tak to spíš u ní vypadá, že si pěkně prodlouží pubertu. Lynx s velkou oblibou nosí jednoho z těchto mazlíčku na ramenou. Nemá o ně obavy, že by se mu/ji ztratili. Jeho/její péče o ně totiž zahrnuje pravidelnou koupel ve stopovacím lektvaru, díky kterému dokáže při vyřčení správného zaklínadla, své společníky opět nalézt. Jak již z jmen mazlíčků vyplývá, tak Lynx má úžasný smysl pro humor. Je velmi přímý a na někoho moc drzý. Rovněž se nezabývá nějakými společenskými konvencemi a tak se ne jedna osoba může při Lynxově/ině vtipkování červenat. Její/jeho humor se nebojí sáhnout ani do černých mezí, což rovněž je ne každému příjemné. Lynx si z toho však nedělá těžkou hlavu. Pozvednutí obočí také u ní/něj mnohdy vyvolá způsob, jak se vypořádává se stresem. Nebrání se cigaretám ani drogám. Dokonce si některé z nich i sám/sama vyrábí. Ačkoliv kouří, konzumaci alkoholu se vyhýbá. Jsou momenty ve kterých se nevyhne, nebo je pro situaci výhodné, aby se napil/a, ale to je spíše výjimkou, než pravidlem. Nemusíte se však obávat, že byste se na jeho/jejích večírcích nudili. Právě naopak byste si měli vzít asi den volna z práce, pokud se těchto večírků hodláte zúčastnit. To že má Lynx dosti extrovertní osobnost neznamená, že nemá introvertní zájmy. Kromě toho, že je ve své podstatě dosti šprt, hlavně co se kouzelnických knih týká, tak má velice rád/a malování a pokud má chvilku pro sebe, kdy se na to cítí, tak rád/a vypadne z domu ven, aby maloval/a právě tam. S oblibou si u toho vychutná šálek čaje nebo kávy. Oboje pije hodně slazené a kávu s mlékem. Když ne s malbou, tak si sedne alespoň s dobrou knihou. Lynx doslova plave v knihách fantasy a sci-fi. V tomto žánru si dost oblíbil/a Julesa Vernea. Kromě toho má rád/a divadelní hry a to i jako knihu. Občas kvůli dramatickému efektu může pro uvolnění atmosféry citovat Shakespeara. Neztratí se ani v moderním světě. Z moderních médií ji/jej baví sledovat trhlé filmové komedie. Takové, které se nejlépe hodí do pozadí a u jejichž scénáře si musí jeden myslet, že tvůrci si do kafe dávali něco víc, než cukr. Jestli chcete zabít s Lynx/em nějaký čas, rozhodně navrhněte zkouknutí filmů s Jimem Carreym. Počítejte však s tím, že vám během nich Lynx vymluví díru do hlavy. Lynx také preferuje moderní estetické tance, před těmi klasickými. Ostatně z těch klasických umí leda tak valčík. Víc jej/ji osloví, když tanec může působit intimněji, éteričtěji a nejraději si do něj přidává prvky akrobacie. Ostatně těch se naučil/a víc než dost při osvojování vzdušné akrobacie na stuhách. Z hudebního talentu Lynx/e je pak možné ještě vypozorovat hru na piano, které se naučil/a jako dítě. Tento hudební nástroj ji/jej však nijak extra k srdci nepřilnul. Za celý svůj život pak vyzkoušel/a nástrojů vícero, ale žádný mu/ji nestál za to, aby se jej naučil/a ovládat. Teprve s příchodem moderní doby se ji/mu potvrdilo, co už dávno věděl/a, a to, že se zkrátka narodil/a ve špatném století. Objevil/a nástroj, jenž mu/ji ani nezabral mnoho píle, aby jeho ovládnutí zdokonalil/a. Prstoklad na launchpad byl tolik podobný hře na klavír a přesto zcela jiný, a narozdíl od klavíru si jeho zmenšenou verzi často mohl/a vzít prostě do tašky, sednout si s ním ven, zapojit sluchátka a pokračovat v hraní. S oblibou si launchpad bere ven na svou terasu a to hlavně během noci. Přestože technologický pokrok v mnoha věcech dost vítá, občas lituje, že se stále nenachází v Egyptě před sto lety. Tehdy, když nebylo mnoho možností, si velmi oblíbil/a se v noci usadit na písek před domem a v chladné noci pozorovat putování hvězd. Nejprve jich uměl/a rozeznat jen pár, než tuhle aktivitu s ní/m začal sdílet i Sethos. Ten měl o souhvězdích o mnoho lepší přehled. Představil Lynx/ovi hvězdné mapy ve vlastní knihovně a ukázal, jak se za ta staletí, co byl naživu on sám, hvězdné nebe změnilo. Lynx po jeho smrti navázal/a na jeho odkaz a minimálně co čtvrt století kreslí nové hvězdné mapy, aby oblohu zaznamenal/a.
Vesměs je Lynx složitá a fascinující postava, která kombinuje sílu a křehkost, odvahu a strach, extrovertnost a soukromí, přičemž se neustále pohybuje na hranici mezi různými aspekty své identity. |
Minulost | Krásná žena je prokletím muže. A žena jménem Helené to má historií patentované. Před třemi tisíci lety se dcera spartského krále Tyndarea, manželka Meneláa a milenka trojského prince Parida, stala předmětem hrátek řeckých bohů a důvodem pádu slavné Tróje. Roku 1893 na její nešťastný odkaz nedobrovolně navazuje Helené Katsifara. Pohledná dívka vyrůstala na Kypru, v době, kdy se čerstvě dostal pod britskou nadvládu. Byla potomkem vojenského důstojníka a dcery rychtáře. Již od pouhých pěti let bylo jasné, že z ní vyroste žádaná partie a to nejen skvělým zázemím, ale i svým půvabem, který s dospělostí nabýval na síle. V patnácti letech to už byla dívka na vdávání, která motala hlavy všem chlapcům v okolí svýma hlubokýma tmavě modrýma očima a dlouhými vlnitými havraními vlasy. Hledání vhodného ženicha na sebe nenechalo dlouho čekat. Vypadalo to, že pro mladou Helené čeká zářná budoucnost po boku anglického barona. Než však stihly být domluvené veškeré podmínky svatební smlouvy, začalo být na Helené viditelné těhotenské bříško. Dívka jej skrývala dlouho, ale když nebylo zbytí, tak v slzách svým rodičům přiznala, že otcem jejího dítěte je turecký bey, Torhan Nisim, který dohlížel na provoz turecké vojenské základny na ostrově. Muž však veškerá obvinění ženy rázně odmítl. Helené totiž netušila, že otcem dítěte nebyl on, ale démon, jenž na sebe vzal jeho podobu. Aby se předešlo ještě většímu skandálu, byla Helené odvezena do vesnice Pissouri na jihu ostrova. Zde, osamotě, si prošla zbývající polovinou těhotenství, než na ni roku 1891 přišly porodní bolesti. Helené se v ten moment procházela po pláži poblíž Petra tou Romiou, kde se z vodní pěny údajně zrodila bohyně Afrodita, což si vzala za znamení a své novorozené dceři dala jako jedno z jmen Harmonia. Děvčátko mělo od narození stejně onyxově černé vlasy a po pár týdnech se na svět dívalo nefritově zelenýma očima. O narození dítěte napsala Helené domů svým rodičům, kteří ji sice poblahopřáli, nicméně nadále trvali na jejím vyhoštění ve vesnici. Helené třela bídu s nouzí, když se o malou Callistu snažila postarat. Do toho ji znepokojovaly oči děvčátka, které částečně až úplně v průběhu měsíců tmavly a opět světlaly. Později se k jejím obavám přidaly i zoubky malého miminka, přesněji jeho horní špičáky, které se zdály delší a ostřejší, než běžné. Kola štěstěny se zatočily znovu, když se blížil druhý rok Callisty. Do vesnice zavítal bratr onoho beye, Erim Nisim, se kterým údajně před roky Helené přišla do jiného stavu a sháněl se po Helené a jejím dítěti. Jeho bratr zemřel bez dědice a on sám neměl na syna štěstí a tak nabízel, že se o bratrovo dítě postará, pokud se bude jednat o syna. Helené neváhala. Dítě přece ještě nemohlo mít tolik rozumu a lidé ve vesnici se jí vyhýbali. Převlékla Callistu do chlapeckých šatů a těsně před jejími druhými narozeninami ji Erimovi představila jako Regula Nisima. Helené se i se svým dítětem přestěhovala zpět k městu poblíž základny Akrotiri. Malá Callista se jako Regulus učila číst a psát a to v řečtině, turečtině a angličtině. Trénovala šerm, lukostřelbu a jízdu na koni. Že je s ní něco špatně si začala všímat brzo. Kolem jejího šestého roku se začala objevovat první magie. Sem tam přinutila manipulací mysli svou nenáviděnou údajnou starší sestřenici Nehir spadnout ze schodů, nebo zapálila kabát učiteli latiny a řečtiny. A nebylo to jediné, co ji znepokojovalo. S nástupem puberty ji bylo víc a víc divné, že se rozhodně nepodobá strýci Erimovi, ale spíše právě svým sestřenicím. Učitelé se jí vyhýbali a navíc by bylo nevhodné s nimi o tom mluvit. Stejně tak se strýcem a své sestřenice nenáviděla. Zbývala jediná osoba. Její matka Helené, které již mnoho času nezbývalo, neboť již pár týdnů vykašlávala krev. Pod tlakem nemoci a svého potomka se žena, která kdysi bývala považovaná za nejkrásnější na ostrově, zlomila. S pláčem, mezi kašlem, se svému dítěti přiznala, že ji po většinu života lhala, aby ji zajistila alespoň trochu lepší postavení v životě. Šokovaná tímto zjištěním se Callista vytratila z domu. Rozrušení z nové skutečnosti bylo spouštěčem vlny magie, kterou Callista nebyla schopna zvládnout. Té noci přišlo o život na půl tuctu civilů, kteří se její nekontrolovatelné magii ocitli v cestě. Jediný, kdo tento výbuch, kromě Callisty, přežil, byl čaroděj, který byl zrovna na ostrově přítomen díky své obchodní cestě. Síla magického výboje a životní příběh mladé čarodějky jej zaujal a rozhodl se si svou cestu na ostrov prodloužit. Sethos, onen egyptský čaroděj, ji pomohl si srovnat myšlenky. Callista se navrátila domů a o svém rozhovoru s matkou nikomu neřekla. Nadále hrála svou roli Regula a Sethos se do domu vetřel pod záminkou jejího učitele. Čím více dospívala, tím více bylo těžké skrývat své pravé pohlaví. Se svými starostmi se od smrti matky mohla svěřit jen jediné osobě a to Sethosovi. Když se blížily její jednadvacáté narozeniny, tak její strýc za záhadných okolností umírá. Callista dědí jeho majetek, ale na Kypru zůstávat nehodlá. Snad i díky vlivu Sethose, své bohatství sebere a útěkem následuje svého učitele magie do Egypta. Zde poprvé může být sama sebou, Callistou Amirou Harmonií Nalou Nisim. Uhrančivý půvab černovlásky, jenž podědila po své matce, se stal o hodně světu viditelný, když jej nemusela schovávat pod mužskými šaty. Měnil se rovněž i její vztah se Sethosem, který se rozvinul do více romantické roviny. Callista poznávala své nové já a to se bez přítěže tajemství a schovávání stávalo drzejším a provokativnějším. Omotala si kolem prstu i samotného Sethose. S chtíčem roste chuť a tak se mladá čarodějka stávala i mnohem arogantnější a sebevědomější. Když byl Sethos zabit, naznala dojmu, že jej schopně dokáže nahradit. Neznala svou hranici a to se ji stalo osudným. Většina bytostí mocnějších, než ona její chování otrávěně přešlo, někteří ji potrestali, ale až do roku 1932 ze všeho vyšla lehce. Toho roku žila ve Velké Británii a svou drzostí a arogancí urazila nejvyššího čaroděje Edinburghu. Ten na její hlavu seslal kletbu, aby si dnes a denně připomínala své nejvíce nepříjemné období vlastního života. Kletba se neprojevila ihned a tak Callista plná arogance a sebevědomí opustila Edinburgh a vydala se “dobývat” svým půvabem další město. O ten však následujícího rána přišla, když ke svému zděšení zjistila, že se její dámské křivky proměnily v mužskou pevnou stavbu. Callista měla pocit, že se vrátila v čase. Opět se ji v hlavě vrátily pocity nejistoty a zmatení, které prožívala ve svém dospívání. Sebejistota a arogance se vytratily a Callista měla dojem, že začíná od začátku. Trvalo ji dlouho, než se naučila se svým prokletím, které ji nečekaně a zcela bez kontroly a řádu měnilo z ženy na muže a zpět, žít, neboť o jednu věc nepřišla; o svou hrdost, a jen díky té se nehodlala onomu čaroději doprošovat o zrušení prokletí. V dnešní době je z ní opět drzá/ý, sebevědomá/ý a arogantní čaroděj/ka Lynx Soleil, která/ý se nehodlá nechat nikým zastrašit a před nikým plazit a právě teď je na čase, aby svým šarmem připomněl/a New Yorku, že na někoho, jako je on/a se nezapomíná. |
Události ze hry | 24. 7. 2024 – Poznává Hirama v kostele, výměna kontaktu s příslibem tetování 28. 7. 2024 – Chuan ji/mu bezdůvodně zaútočí na Cleopatru a poté útok směřuje na ni, Lynx jej potrestá nemožností sprostě nadávat a proměnou v papouška na dva týdny 12. 8. 2024 – Přichází na domluvené setkání s Hiramem do čajovny, aby udělali návrh na tetování a až nelegálně si užívá, když Hirama provokuje |
Faceclaim | Naya Abou Mousa |
Čaroděj
Čarodějné znamení | Duhovka kopírující svým tvarem fázi měsíce a hadí tesáky s jedem |
Magie | • Manipulace myslí (proniknutí do mysli osobám slabším než je on/a nebo s hůře chráněnou hlavou a zadání příkazu po němž následuje bezpodmínečné uposlechnutí) • Manipulace vzpomínkami (vymazání, změna nebo skrytí nežádoucí vzpomínky osobám slabším než je on/a nebo s hůře chráněnou hlavou) • Mentální štít (chránění vlastní mysli a vzpomínek proti zneužití, posíleno amuletem ve tvaru kříže anch, jenž nosí jako přívěsek buď na náramku nebo na náhrdelníku, je schopen/pna omezit sílu amuletu na krátkou dobu, aby někomu povolila vstup do hlavy) • Telepatie (komunikace pomocí myšlenek) • Ohnivá manipulace (ovládnutí již zapáleného ohně (velikostně maximálně jako ohnivá hranice), vytvoření vlastního ohně od malého plamínku na špičce prstu, přes ohnivé koule až po štít z ohně, větší kouzla jako ohnivá stěna nebo zkrocení požáru domu ji/mu začnou brát moc energie) • Elektřina/blesky (povolání blesku z nebe za bouřky a svedení na určité místo s přesností na půl metru, vytvoření vlastní elektrické koule, ze které dokáže vystřelit blesk po nepříteli nebo si s ní pouze svítit, elektrické štíty, vytažení elektřiny ze zdroje a její využití pro boj, klidně celé budovy, jednou zkoušel/a menší město, což se mu/ji povedlo ale dosti ji/jej to vyčerpalo, protože to bylo moc energie na udržení kontroly, přesto využití elektřiny ze zdroje preferuje, protože ji/jej to méně vyčerpává než vytvoření vlastní elektřiny) • Ostatní elementy – voda (využití malého vodního zdroje, maximálně velikostně o objemu napuštěné vany, zmražení vody nebo její sublimace a naopak, vytažení vody z pevných předmětů, stěny, houby, rostliny, neumí vodu vytvořit z čista prázdna) – vzduch (vytvoření vakua na malém prostoru, maximálně metr na metr, ovládnutí větru na krátkou chvíli pro zpomalení pádu) – země (využití již vzrostlých rostlin, oživení polomrtvých rostlin, zrychlení růstu malých rostlin, maximálně byliny, nikoliv dřeviny) • Telekineze (krátkodobě a do malé výšky může zvednout plně naložený kamion – cca 40 tun – vyčerpávající, na běžné předměty – až do tuny – ji používá denně, pokud ví, kde přesně se předmět nachází, tak si jej dokáže přivolat i z jiné místnosti) • Portály (dočasné portály na místa, kde už někdy byla, nebo “prázdné” neutrální portály, neumí portály trvalé) • Teleportace předmětů (na delší vzdálenost to zvládne maximálně dvakrát, s velkým vyčerpáním třikrát, pokud se bude jednat o krátkou vzdálenost do dvou metrů, tak to zvládne víckrát, po cca šestém pokusu začne být vyčerpaná/ý) • Iluzivní vzhled (používá denně, aby zakryla své oči, případně na vyčarování make-upu potřebuje-li rychle změnit svůj vizuál) • Psychosomatické iluze (dokáže iluzí zmenšit a ztupit své hadí tesáky natolik, aby náhodou omylem někoho neotrávila a nezabila, při troše soustřední by dokázal/a změnit iluzí i jinou část těla nebo prostoru) • Lektvary (pro Lynx/e není žádný lektvar problém, své lektvarové služby běžně nabízí i k prodeji) • Bariéra kolem domu (brání vstup každému, kdo nebyl pozván nebo začleněn do bariéry a to včetně tvoření portálů, rovněž brání útoku na byt zvenčí, každých 20 let třeba obnovit s pomocí knih a zaklínadel) |